lycka och lista

En lista i brist på annat! Allt jag kan säga att jag är så lycklig för tillfället! <3

Namn: Sandra Persson!
Längd: 160 cm!
Skostorlek: 37!
Hårfärg: Brunett!
Önskar du att du bodde någon annastans: Ja,så trött på denna håla!
Tänker du på självmord: Nej,hur man kan vilja göra något sånt?
Tycker andra du är attraktiv: Ja för de mesta!
Använder du droger: Nej!
Röker du: Ja!
Vilka shampoon använder du: Olika!
Vilka parfymer använder du: J-Lo!
Vad är du rädd för: Småkryp,ormar!

Gillar du att tvätta: Det finns ju roligare saker,men nytvättade kläder är ju det bästa!
Gillar du berg- och dalbana: Ja!

KÄNSLOR
Gråter du ofta: När jag behöver,man måste släppa ut det!
Skrattar du ofta: Ja det gör jag!
Hur känner du dig just nu: Lycklig!
Hur har du mått den senaste tiden: Upp och ner, det har varit en tuff tid!
Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar: Nej, vi pratar om allt!
Blir du lätt förälskad: En gång,och det håller än idag!
Är du kär i kärleken: Jo klart jag är!
Tror du på ett för alltid: Ja, men man vet aldrig!

Är du förälskad just nu: Ja!

Hur många har du varit tillsammans med denna månad: Min älskade fästman! Har du blivit sårad av kärleken: Förut..
Har du blivit lycklig av kärleken:Ja det är klart!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: