Aj!! 21 timmar på akuten på två dagar..

Igår tillbringade jag 8 timmar på akuten, och idag 13! Tur jag har sån bra svärmor son både lämnade och hämtade Leon på dagis idag,tack! Och tack till min älskade mamma som gjorde mig sällskap dom sista timmarna! Jag är inte alls på topp för tillfället men jag hoppas att vila och tabletter gör susen fort så jag kan leka med min älskade son! Nu ska jag försöka sova några timmar innan morgondagen börjar, båda mina grabbar ligger och snarkar och jag klarar inte av att somna till ljud.. Men får tänka att dom sover djupt :)



Emma Lannebrink - Adhd och depression, samt hobby fotograf || 2012-03-18 Kl: 10:35:18

Hej! Läs min blogg som handlar om mitt liv med Adhd och depression, den dagliga kampen som försvåras för varje dag som går.

Bloglovinbyte? :)

Sry om du inte gillar sånna här kommentarer!

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: