19.42

Var på öppna förskolan och hämta avtrycken! Sen gick jag förbi Hanna och lämnade Albins avtryck och tog en kopp té och snacka lite skit, kom hem för ett tag sen, Leon sover fortfarande i vagnen,hoppas han mår bättre av lite sömn... Haha märkte att jag skrev helt fel i inlägget imorse, men jag var supertrött när jag skrev det så det var inte så konstigt att det blev fel! Nu ska jag kolla på dhw ett tag =) Vet ni någon bra serie så skriv gärna :D
Fan jag måste hitta min kamera så jag kan ta kort, så tråkigt när det inte finns kort att titta på!


Jannika mamma till Jillian || 2010-12-22 Kl: 09:59:49

För... jag vete inte.. för mig känns det som att jag vill ha en liten plats för the obvius.. och sen en plats för blöjor å skit. d e bara så jag vill ha det...;) haha



snea? nä?:S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: