28 December

Har inte haft ork eller lust till att blogga dom senaste dagarna då min bror varit i stockholm!! Det strulades till med deras biljetter så han är kvar i Sverige :) han åker tillbaka hem idag :( Hade med mig kameran på julafton men tror ni Jonas tog med minneskortet? NEJ!!!! så inga bilder, och dom jag tog med mobilen har Kim :( Aja får väl nöja mig med att jag hade en super trevlig jul iallafall!
Leon har börjat vända sig från mage till rygg, imorse va han påväg att vända sig från rygg också. Han har smakat barnmat och det var inga konstigheter för honom! Han ska strax få smaka gröt för första gången :)
Idag blir det en hemmadag tills Jonas ska åka. Igår åt vi indiska med mamma, så jävla gott!! Sen mötte vi upp Tessi och gick hem till oss och kollade film, både hon och jonas somnade i soffan sen så hon sov kvar här tills hon skulle upp till jobbet! Leon sov 12 timmar i streck inatt :D Nä nu ska jag fixa iordning lite gröt till Leon!
Här ligger min finaste och pratar och skrattar!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: