Lista

Kör en lista eftersom jag har så tråkigt just nu..
Hittills under HELA 2010 har du:
Druckit alkohol? - Japp
Rökt? - Japp
Snusat? - Nej
Varit full? - Japp
Rökt vattenpipa? - Japp
Däckat? - Nej
Kysst en främling? - Nej
Har haft oskyddat sex? - Japp
Har strulat med fler än en person under 24 timmar? - Inte en chans!
Kysst en kille i klassen? - Nej, mammaledig...
Gjort något dumt? Japp
Gjort något som du ångrar? - Japp
Strulat med ditt ex? - Ehh Nej
Sagt nej till sex? - Nej, varför skulle jag behöva det?
Fixat dig i timmar? - Nej,
Gråtit inför mer än 10 personer? - Nej
Smygit ut? - Nej,smyga?
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? - Nej
Sovit bredvid någon av samma kön? - Japp
Sovit brevid någon av motsatt kön? - Ja, min pojkvän och son!
Lekt med någons känslor? - Nej
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den?- Ja, och jag älskar honom fortfarande
Gråtit dig till sömns? - Japp
Gråtit framför någon du älskar? - Japp,många gånger
Har haft sex ute i skogen? - Nej, inte det man vill göra mitt i vintern och inte höggravid på somaren heller..
Kysst en tjej? - Nej
Vaknat av att du gråter? - Nej
Skrikit ord som hora och slampa till någon - Nej
Mått bättre eller sämre av alkohol? - Nej,alkohol löser inga problem.. fast det gör inte mjölk heller!
Slagit någon på skoj? - Japp
Blivit slagen på skoj? - Japp
Lärt känna över 10 stycken nya människor? Ja det tror jag
Gått bakom ryggen på någon? - Nej
Varit på sol semester? - Nej
Badat i havet? - Japp
Har haft snöbollskrig? Nej
Sett en hel fotbollsmatch? - Nej
Inte sovit på en hel natt? - Ja
Varit på sjukhuset? - Japp
Sovit i över 12 timmar? - Japp
Sett en film mer än 10 ggr? - Nope
Tagit någon i röven? - haha nej inte i ..
Lärt känna någon via internet? - Japp
Velat dö? - Nej har väntat det bästa som hänt mig hela året..
Fått ett IG? - Inte gått i skolan detta år
Åkt buss i över 10 timmar - Nope
Blivit tagen av polisen - Nope
Svikit en vän - Kanske
Visat röven för för en kompis farmor och fafar ? HAHA nej
blivit våldtagen av en lärare ? Nej
Hittills under HELA 2010 har du:
Druckit alkohol? - Japp
Rökt? - Japp
Snusat? - Nej
Varit full? - Japp
Rökt vattenpipa? - Japp
Däckat? - Nej
Kysst en främling? - Nej
Har haft oskyddat sex? - Japp
Har strulat med fler än en person under 24 timmar? - Inte en chans!
Kysst en kille i klassen? - Nej, mammaledig...
Gjort något dumt? Japp
Gjort något som du ångrar? - Japp
Strulat med ditt ex? - Ehh Nej
Sagt nej till sex? - Nej, varför skulle jag behöva det?
Fixat dig i timmar? - Nej,
Gråtit inför mer än 10 personer? - Nej
Smygit ut? - Nej,smyga?
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? - Nej
Sovit bredvid någon av samma kön? - Japp
Sovit brevid någon av motsatt kön? - Ja, min pojkvän och son!
Lekt med någons känslor? - Nej
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den?- Ja, och jag älskar honom fortfarande
Gråtit dig till sömns? - Japp
Gråtit framför någon du älskar? - Japp,många gånger
Har haft sex ute i skogen? - Nej, inte det man vill göra mitt i vintern och inte höggravid på somaren heller..
Kysst en tjej? - Nej
Vaknat av att du gråter? - Nej
Skrikit ord som hora och slampa till någon - Nej
Mått bättre eller sämre av alkohol? - Nej,alkohol löser inga problem.. fast det gör inte mjölk heller!
Slagit någon på skoj? - Japp
Blivit slagen på skoj? - Japp
Lärt känna över 10 stycken nya människor? Ja det tror jag
Gått bakom ryggen på någon? - Nej
Varit på sol semester? - Nej
Badat i havet? - Japp
Har haft snöbollskrig? Nej
Sett en hel fotbollsmatch? - Nej
Inte sovit på en hel natt? - Ja
Varit på sjukhuset? - Japp
Sovit i över 12 timmar? - Japp
Sett en film mer än 10 ggr? - Nope
Tagit någon i röven? - haha nej inte i ..
Lärt känna någon via internet? - Japp
Velat dö? - Nej har väntat det bästa som hänt mig hela året..
Fått ett IG? - Inte gått i skolan detta år
Åkt buss i över 10 timmar - Nope
Blivit tagen av polisen - Nope
Svikit en vän - Kanske
Visat röven för för en kompis farmor och fafar ? HAHA nej
blivit våldtagen av en lärare ? Nej
Och frågorna högs upp om rökning och alkohol så är det mina val! Jag drack inte en droppe under graviditeten eller när jag ammade. har varit full en gång och då hade jag inte Leon i närheten! :) Även fast man är småbarnsförälder och ungdom så vill man kunna roa sig någongång då&då !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: