Fredag

God morgon, redagn Fredag idag,vad fort verkorna går! Inatt har jag inte sovit alls lika bra, ryggen har värkt till och från hela natten, varit uppe xantal gånger för att värma vetekudden.. Mina pojkar ligger fortfarande i sängen med det pallade inte min rygg, synd! Aja.. Idag ska vi åka till min pappa och käka lite påskmiddag och bara umgås! Om vädrer blir lika bra idag som igår så kilar vi till en park innan också. Nu måste jag springa och värma kudden igen.. Någon som vet något bra som hjälper mot ryggen? Mina tabletter ger knappt någon verkar alls..


Anna - Jasons mamma || 2011-04-27 Kl: 20:43:00

Har du testat akupunktur eller kiropraktor?

Något som brukar hjälpa mig när mitt rygg ont kommer är typ tigerbalsam liknande kräm fast med aloe vera i.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: