Mysdag!

Gokväll, Vi drog till parken och lekte lite, och Leon tycker det blir roligare och roligare att gunga. Skoj! Vart en promenad och sen har vi bara lekt hemma (börjar få ont i ryggen). Sen har Leon och Alex varit ute ett tag så jag fått lite egentid, har hunnit färga håret men det är fortfarande blött så vi får se hur det blir sen. Till middag vart det pannkakor så vi kunde använda nya pannkaksstekpannan(?) Den var iaf superbra och hur lätt som helst att diska! Nu ska jag leka med min fina son innan han ska krama kudden!

Min fina prins i parken!

Den röda saken i mitten lyser när det är rätt temperatur för att steka just pannkakor, ballt!
Bilden är tagen innan den diskades,syns det ens att man använt den? Syns dock på spisen att det är jag som lagat mat ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: