Mysmiddag

Hej på er! Har inte orkat blogga någonting idag. Imorse var det fint väder,sen spöregn,sol,regn och blåst. När fan ska det bli vår?? Skulle ha tränat men det vart för sent för jag skulle möta upp min kära mor kl 16. Handlade lite gick hem till henne och började med middagen,mormor kom nästan direkt efter vi börjat med maten. Oxfilé och potatisgratäng och ett glas vin, Smarrit! Potatisgratäng måste nog vara den enda "pastan" jag kan vräka i mig utav.Aja.. Kollade även på massa gamla foton på mormor mig och mamma när vi alla var små. Fanns även en massa massa kort på morfar,jag saknar honom så otroligt mycket.Jag har inte träffat honom på 4 år(?) Nu ska jag börja spara pengar så jag kan åka till Thailand och hälsa på honom,för det måste jag göra! Min älskade morfar!
Följde mormor till station och tog bussen hem istället för att gå själv i kylan. Leon sover och karln är ute så fredagskvällen blir lugn och skön! Nu ska jag göra mig en kopp te och starta en film eller sova!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: