Pigg!

God morgon,Igår var vi i parken,Leon fick gunga,åka rutschkana(?) och gunga gungbräda. Gunga i vanlig gunga var väl det som var mest roligt för honom, han var inte så himla pigg så han slocka i vagnen efter ett tag, Jag och Cilla satt kvar i solen och snackade skit och gungade lite. Tog en promenad ner till centrum där vi köpte gymkort. Sen hem och lämna Leon och byta om. Körde en timme på gymmet, det fick räcka eftersom jag inte tränat på länge ;) idag måste jag leta efter ett par bra träningskor och självklart träna! Just nu sitter jag och väntar på att Hanna ska komma förbi så vi kan dricka lite kaffe innan hon måste åka till skolan och ha prov,Albin får stanna här och leka med Leon sålänge,härligt! Nä nu måste jag kika runt på nätet efter skor, har ni några bra tips på träningskor?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: