10 Sanningar

1. Jag är mörkrädd
2. Jag kan inte sova om inte Alex är hemma
3. Jag är rädd för spindlar och ormar.
4. Jag är usel på att rita
5. Jag har dåligt självförtroende (Därav inga bilder på mig själv)
6. Jag ångrar att jag inte skötte skolan
7. Jag är för lat för att träna trots att jag inte gillar min kropp
8. Jag vill ha ett syskon till Leon inom snar framtid
9. Jag är beroende av coca-cola
10. Jag är världens lyckligaste mamma!
10 Sanningar ni kanske inte visste om mig? :)


Sanna || 2011-12-01 Kl: 22:34:57

Hm, ungefär hälften stämmer in på mig också! 1,2,3 (iaf halva), 4, 5 (ibland), 9 och 10! 8:an har jag redan. :D So you´re not alone!

carrå - mamma till Isabella || 2011-12-04 Kl: 13:37:35

Spännade är det bebisverkstad som gäller nu eller? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: