19/12

Dagen började med morgonmys och frukost. Sen åkte vi ner och mötte Malin och gick till läkaren, fick en remiss till barnläkaren så vi kan gå vidare med prover och allting,Hoppas det blir snart så jag slipper se min älskade son må dåligt. Det gör så förbannat ont i mitt hjärta att höra honom gnälla och säga ajaj hela nätterna! Efter läkaren käkade vi lunch sen stötte jag på min fina mormor, gick på ett möta sen åkte vi hem till henne och gjorde julskinka och busade med lilleman, sen åkte vi ner till svärmor på middag och nu är vi äntligen hemma och Leon ha precis somnat efter en hel del gnäll. Ingen välling ikväll heller, Vill bara ha ett svar NU vad utslagen kan vara! Nu ska jag kika lite på datorn innan jag kryper ner i sängen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: