Mycket som hänt..

Det är så mycket som har hänt den senaste månaden och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.. Den 1 November skulle jag vara ute ur min lägenhet. Jag har inte fått någon ny lägenhet och vi visste inte vart vi skulle ta vägen. Jag har tur som har en sån snäll svärfar som bygger om hemma för att vi ska få plats att flytta hit. Vi har det närmare till dagis men det tar på krafterna att bo här. Att inte ha sitt eget och att inte kunna vara ensamma när man vill. Det är mycket som händer här hemma och det gör mig riktigt irreterad vissa dagar! Vissa dagar är det bara Leon som får mig att resa mig ur sängen och ha ett leende på läpparna hela dagen!

Det har tagit ett tag att skriva det här ska ni veta..


carina jonsson || 2011-12-07 Kl: 18:59:07

Förstår att det är tufft.Har man en gång bott själv så är det inte så jäkla lätt flytta "hem".......Jag hoppas verkligen att det snart ordnar sig så ni får en egen lägenhet igen !!!!! Är in i bland och läser hos dig men inte alltid jag lämnar en rad....MEN nu så har jag vart duktig ;) Sköt om dig/er.Kram

madde || 2011-12-07 Kl: 19:26:03

varför va ni tvungna att flytta?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: