Nyårsafton


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag har gjort många val detta år, och dom är bara bra!
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag gillar inte löften så nej! Men under 2012 finns det mycket jag vill ändra på!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, så ett stort grattis till er!

4. Dog någon som stod dig nära?
Inte nära,men i släkten jag! Och det var självklart jobbigt..
5. Vilka länder besökte du?
Inget annat än Sverige tyvärr. Hoppas vi kommer iväg nästa år
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?
Jag har allt jag önskar mig, en underbar son,en fantastisk pojkvän och en fin familj!
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
1 September, då Leon blev ett år. Jag hade varit mamma i ett år, Så underbart!
8. Vad var din största framgång 2011?
Att va glad och nöjd med livet!
9. Största misstaget?
Har inte gjort några större misstag.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk har jag varit många gånger men så är det varje år!
11. Bästa köpet?
Hmm.. Ingen aning! Allt till Leon är bra köp!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Leon och nödvändigheter

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, alla framsteg Leon gjort gör mig SÅ lycklig. När han började gå var så underbart att få se!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Många
var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat, sparat mer pengar

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ingen aning
18. Hur tillbringade du julen?

Den 23 firade vi hemma hos svärmor med mat,skratt och paket!
På Julafton firade vi med min släkt hela dagen med massa mat,skratt,lek och paket. På kvällen firade vi med svärfar och samma visa där. Den 25 firade vi hemma hos min pappa och hans fru med mat,bus och paket!

19. Blev du kär i år?
Jag är redan kär
20. Favoritprogram på TV?
Kollar inte så mycket på tv, men typ alla komedi serier..
21. Bästa boken du läste i år?
Inte läst mycket i år..
22. Största musikaliska upptäckten?
Chris Medina
Nåt du önska dig och fick när du fyllde år?
En lugn födelsedag med mina nära och kära!
25. Något du önskade dig men inte fick?
Nej
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Hemma med släkt och vänner, tårta och kakor, och vin på kvällen!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej inte vad jag vet.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Jag använder sånt jag tycker om!

29. Vad fick dig att må bra?
Leon, Alex och mamma, i alla lägen!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen
31. Vem saknade du?
Min bror, vi träffas så sällat nu för tiden..

32. De bästa nya människorna du träffade?
Jadu..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: