Ny dator!

Min pappa ringde upp strax innan 17 och sa att datorn hade kommit! Så snabbt ringde jag upp mamma och frågade om hon kunde köra, jag kunde ju inte vänta tills imorgon med att hämta den, så snäll som hon är körde hon mig till pappa och där blev jag bjuden på middag och kaffe, mumma! Kollade lite på datorn och insåg snabbt att det var ett bra köp, jag älskar den!! När jag kom hem så försökte jag natta en liten grabb som inte ville sova roligare att dra mamma i håret tydligen, Alex kom hem för en stund sen med ben and jerrys, självklart min favritsmak,han vet hur man gör mig glad! Tack älskling! Denna kväll kunde inte blivit bättre, ny dator och favoritglass :D Nu ska vi strax se en film, Mysigt! Nä nu ska jag leta upp en bra film! Hörs imorgon!


Patricia, Snart tvåbarnsmorsa <3 || 2011-02-08 Kl: 22:51:57

Tycker magen är super stor nu, haha! :D



Kan inte du lägga ut en kagg bild från när du var i vecka 30 typ :)

Blogg/hemsida: http://popblogg.nu
Ida - Mamma till Leo || 2011-02-09 Kl: 09:23:05

okey vad kul! :)

är det bara onsdagar som gäller för dem små barnen då alltså?

ähh kostar det något?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: