Öppna förskolan!

Kom hem från ÖF för en liten stund sen, har ont i huvudet så skönt att vara hemma. Men en alvedon och lite vila borde göra susen, fast vilan får jag ta ikväll för nu ska jag städa medans Leon sover. På fredag ska dom komma och kolla på värmen hos oss, men dom skulle bara kolla mätarna tydligen, vad är det dom inte förstår,våran värme fungerar inte dom ska laga den inte titta på någon jävla mätare (där man reglerar värmen) Hur svårt ska det vara att sätta in element istället för golvvärme som har varit helt störd sen vi flytta in, säger det igen.. Nybyggt? knappast endast fuskbygge, Jag är så trött på denna lägenhet så det finns inte. Jag måste härifrån innan jag blir tokig! Leon smakade även på en majskrok på ÖF men den var inte så god verkade det som. Haha juste, precis innan vi skulle gå idag så somnade Leon på soffan, med nappen i båda händerna, fast det förvånade mig inte så mycket då han har tagit ut den i sömnen och hållt den i handen.. Skönt finger han visar va? ;)



Mamma älskar dig!


Jannika mamma till Jillian || 2011-02-15 Kl: 20:14:41

Vi har en gammal ärvd brio i päls..:P

Jannika mamma till Jillian || 2011-02-15 Kl: 21:09:17

Jag knäpper mittgrejen över åkpåsen bara.. funkar helt ok faktist.. känns itne som Jillian kläms eller något å jag inbillar mig att värmen stannar kvar bättre i åkpåssen om det är lite tajtare över:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: