blääää

Mår fortfarande lika dåligt, feber och ont i halsen.. Alex gick upp med Leon vid 9 så jag kunde sova lite till,önskar att jag fortfarande sov!  Idag skulle vi gått med Hanna och Albin för att kolla på ett dagis men det gick ju inte, Leon börjar ju i september men skönt att ha sånt klart! När Leon vaknade inatt orkade jag knappt öppna ögonen för jag har sån huvudvärk och hela halsen värkte :/ Åh jag hatar att vara sjuk! Ska ta mig ner till apoteket och köpa nya alvedon,te och halstabletter!! Eller ska jag skicka karln? Nä nu ska jag dricka mitt te och knapra halstabletter och vila! Hoppas ni mår bättre än jag!


shorty & myzan || 2011-01-26 Kl: 11:10:40

hejsan!

Tänkte bara berätta att vi gillade din blogg :) kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: