Sovande bebis!

Mötte upp Hanna och Caroline strax efter 20 för en promenad, gud vad det är skönt att gå! När jag kom hem blev det familjemys och nu har jag en sovande bebis i famnen! Men ska väcka honom för mat snart! Imorgon står promenad och träning på schemat, tror inte det var något annat? Du som kommenterade, självklart vet jag att bristningar inte försvinner,men jag tänkte om det fanns något som "hjälpmedel" för att få dom att blekna, förutom sol! Leon är fortfarande väldigt snorig, det rinner och rinner, även hostan är kvar :/ Hoppas Leon får sova inatt så kanske han är lite bättre imorgon!! Hörs imorgon! HANNA JAG HATAR DIG JUST NU ;)


anja || 2011-01-11 Kl: 23:14:46

jag använder mig av viktpajl.se

finns även raknakalorier.se

dock är inte den sidan så bra för du kan ej spara de du ätit och tränat det kan du göra på viktpajl. en dagbok helt enkelt.



För dig som har fått barn rekommenderar jag även piller Therm Line II från Olimp, finns att köpa på gymgrossisten.se. Du tar 2 piller 30 min innan frukost och innan middagen lika så. de gör att du bränner fett lättare och kroppen stöter bort de du får till musklerna så du får energi ut av de när du tränar istället för att sätta sig på kroppen.



mvh

anja

Blogg/hemsida: http://justanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: