Tankar!!

Ibland undrar jag hur livet hade sett ut om man alltid hade lyssnat och gjort som sina föräldrar sa när man var mindre, jag har gjort många dumma saker tidigare men jag ångrar ingenting, man lever bara en gång! Jag har betett mig som ett svin mot många personer, främst mot mina föräldrar! Jag har fan haft det jävligt struligt nu när jag tänker efter, flyttat runt lite här och där, struntat i skolan och levt livet, supit mig dyngrak så föräldrarna blivit oroliga och varit ute i flera timmar och letat efter mig,stuckit hemifrån och gjort dumheter. Mer vill jag inte skriva här i bloggen men jag kände för att tömma mig från lite ord iaf..... Som sagt jag ångrar ingenting men jag kunde gjort bättre ifrån mig! Detta familjeliv jag lever nu är det absolut bästa liv man kan leva,utan Leon vet jag inte vart jag hade stått just idag! Han gjorde min dröm till verkligenhet ( egentligen gjorde Alex det jobbet ;) ) Det känns som han funnits i hela mitt liv, fast det inte har inte ens gått 5 hela månader, när han låg i magen var tankarna många och jag var så lycklig och spänd över att få möta min underbara skatt! Min mamma hjälpe mig otroligt mycket under graviditet, 2 månader i somras var en väldigt jobbig tid men då fanns hon alltid där, likaså svärmor! Dom ställde upp till 110% jag förstod inte hur mycket dom gjorde för mig då men nu inser jag det, hur ska jag kunna tacka dom? På tal om svärmor, så kunde jag aldrig haft en bättre svärmor eller svärfar än dom jag har! Dom är så otroligt hjälpsamma och kärleksfulla! Nu ska jag krypa ner under täcket och fortsätta tänka på hur lycklig lottad jag är som har vissa personer i mitt liv! Skönt att skriva av sig lite! Sov gott!!
En sak till bara! Jag älskar min underbara Mamma&Pappa, Ni är bäst!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: