TRÖTT!!!

Hallå!! Vaknade av Leon vid 02 tiden inatt, gav honom nappen och somnade om,vaknar några minuter senare med vääääärldens ryggvärk precis som jag hade för någon vecka sen,gick upp tog tablett och försökte hitta en ställning som funkade för ryggen, men nejnej det var dags att spy iställer pga ryggen.. Sitter kvar i badrummet till klockan 5, sen lägger jag mig i soffan ett tag (hittade en skönt ställning som funkade i typ 5 minuter) sen upp igen, kl 6 gav jag upp (då låg jag på badrumsgolvet) och ringde mamma, hon kom upp och hämtade mig sen åkte vi mot akuten, där blev det lite prover ultaljud och röntken. dom hittade ingenting.. antagligen är det bålen och musklerna längst ner i ryggen som blivit sämst efter förlossningnen så måste gå hos sjukgymnast, blir det inte bättre är det bara att åka in igen(efter ca 1 månad träning). det värsta är att jag kommer få sådär jävla ont fler gånger och kommer inte kunna göra någonting! Tack min kära mor för den roliga sjukhusvisiten, Haha man måste ju göra tråkiga saker bra och det är mamma expert på!! Kom hem vid 12 igen, då kom pappa och farfar förbi för att sätta upp våran ena gardin och en hylla, blev toppen!! Svärmor kom och lånade Leon någon timme så jag tänkte passa på vila lite nu, kommer somna inom 10 minuter! Skönt,Hoppas Alex låter mig sova minst 15 minuter iaf! Nä dags för smärtstillande och krama kudden en kort stund..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: