HELVETESRYGG!

När Leon somnat om imorse var jag pigg men lyckades somna om ganska fort igen, sen kl 12 kom Leon och hans faster ( hon sov kvar igår ) in och väckte mig, så jäkla skönt att sova ut lite! Käkade frulle och myste med Leon. När Amanda åkt började jag få ont i ryggen så jag sätter mig såklart vid massagedynan eftersom det hjälp varje gång i en veckas tid nu, men när jag reser mig för att gå och hämta Leon så sa det bara pang så kunde jag inte andas,ryggen värkte som aldrig förr, mellangärdet gjorde ont så dom små andetagen jag kunde ta vart 299 gånger värre,började spy av smärta, har aldrig svettats så mycket (inte ens under förlossningen) Ringde mamma fort och försökte prata fort för att inte börja grina av smärta, packade skötväskan snabbt och sen mötte mamma upp mig så hon kunde ta vagnen,upp till henne och ner i ett varmt bad direkt och det kändes bättre efter, men efter någon timme kom smärtan och illamåendet tillbaka så mamma fick ta Leon och laga mat medans jag låg halv död i soffan,när Jonas kom ner till middagen så var jag svinhungrig men fick i mig 3 tuggor mat som jag inte ens fick behålla. När ryggen kändes lite bättre så knatade jag hem med en supertrött Leon som slocknade direkt och ryggen känns fortfarande helt OK men mat får jag inte i mig trots att jag är sjukt hungrig så jag hoppas jag kan äta frukost imorgon! Äh nu skiter vi i det här ni vill väl inte läsa om mina jobbiga ryggproblem! Nu blir det film med mitt stora hjärta.
Mitt allt
Glass är gott..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: