HEMMA!

Har haft det super mysigt uppe i bollnäs och Leon har vart super snäll hela tiden,lite kinkig på kvällarna men det sånt man får räkna med. I förrgår vaknade han 05.30 och gallskrek och ingenting hjälpe, kl 6 fick han en flaska välling och låg och kramande mig och lekte fram till 07.50 då var jag så jäkla trött så jag la honom i hans säng och han slocknade inom 5 minuter utan skrik och gråt. Sen 08.45 var det dags att gå upp tyckte han, trött morsa! Imorse gnällde han till och från mellan 06 och 08 men inget gallskrik iaf så det var skönt, sen somnade vi om och vaknade vid 9 igen. Packade iordning och rörde oss hemåt, bilresan hem var inte alls rolig, så jävla varmt och Leon gnällde till och från hela vägen hem pga värmen. Drog upp till mormor direkt för att hämta lite tårta och sånt som hon hade bakat tills min födelsedag imorgon, Tack bästa mormor! Leon hoppade även i sin lilla pool där direkt och jäklar vad han älskar att bada sålänge det är rätt temperatur. När vi kom hem vart Leon SUPER glad över att träffa sin pappa och skrattade och pratade massor med honom. Vid 20 tiden drog jag upp till Patricia på en kopp kaffe och cigg och sen knatade vi ner till ica, snälla Patricia bar min påse hela vägen hem till mig med tanke på min rygg! Tack ännu en gång. Vänner som tänker och förstår är ju helt underbara! Nu ska vi slå på baksmällan 2 och käka kvällsmacka sen hoppas jag i sängen (eller mitt i filmen) Imorgon får jag sovmorgon, det ska bli så skönt! Juste, såfort Leon inte är med mamma och pappa blir han SÅ mammig, men det är mysigt! Nä film och sovdags var det, slänger upp bilder imorgon!


Patricia, mamma till Saga och Wiggo || 2011-07-08 Kl: 10:28:47

Så lite så! Alltid kul att hjälpa till när man kan :) <3

Blogg/hemsida: http://popblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: