Måndag

Halloj! Idag har vi inte gjort många knop, förmiddagen spenderade vi hemma med lek och bus och lite småplock, sen gick vi upp till Hanna på kaffe och lite skitsnack sen hem igen för att börja med maten, kycklingen står i ugnen och jag ska strax börja med riset och såsen och resten av kvällen blir det lek och film när lilleman har somnat. Vart tog sommaren vägen? Det är grått och trist och regnar.. Jag har till och med börjat flagna lite lite på ryggen bara för solen är borta så jag inte kan sola! Bläää.. Ryggen känns iaf lite bättre idag så det är ju något bra iaf! Nu måste jag börja med riset och plocka lite här hemma.
Såhär kan det se ut när man fått äta blodpudding själv!


carrå - mamma till Isabella || 2011-07-18 Kl: 21:30:45

Va har det stängt hela sommaren?, fan vad dåligt :P..Vad ska man då göra när det bara regnar och är skitväder hela tiden:O

Maja-Mamma till Joel || 2011-07-18 Kl: 23:02:28

menar du den där bilden som "rör" sig? det heter Anigif och man sätter ihop bilder,som ett bildspel typ. jag använder mig av Photoscape,ett gratisprogram som det finns möjlighet att göra "anigif bilder" och massa annat på =)

felicia - 19 år och mamma || 2011-07-18 Kl: 23:31:58

här har vi också grått och trist.. tycker knappt det varit någon vidare sommar över huvud taget i år.. inte speciellt många dagar i alla fall =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: