Skön dag!

Halloj, dagen har vi spenderat hos min älskade mormor som fyller år idag! Grattis världens bästa mormor.
Leon har vart nöjd och glad hela dagen och jag har njutut av all god mat och trevligt sällskap. Kom hem vid 19.30 med en väldigt trött son som tvärslockna efter en flarra välling! Jag har precis tittar på en beck film medans min kära karl spelat lite. Jag är sugen på gosaker exakt hela tiden och har varit det i en vecka nu,hade jag inte haft p-stav hade jag trott att jag var gravid.. Nä nu ska vi snart se en film tillsammans och sen hoppa i sängen.


carrå - mamma till Isabella || 2011-07-25 Kl: 22:15:33

Jag fick hem paketet idag så inte hunnit testa, ska prova i morgon :)..Du kan få en liten flaska om du vill, jag ska ju dela med mig :)..Om vi ses i veckan kan jag ju ta med en? :)

ella falk || 2011-07-26 Kl: 23:41:38

dina ungar va bland dom sötaste ja sätt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: