Tjoho!

Hej på er! Har inte haft tid eller lust till att blogga under helgen!
I Fredags fyllde jag år så det vart lite tårta och sånt här hemma, på dagen kom Helena,Amanda, Patricia och barnen förbi och på kvällen kom farmor farfar pappa och hans fru,Tack för allt fint! Senare åkte jag och Patricia och tog ett kvällsdopp och jäklar vad skönt det var när man väl i vattnet! Sen vart det lite vin här hemma, efter ett fruktansvärt telefonsamtal vart det kedjerökning och några tårar men det löste sig efter ett tag!
I Lördags åkte Jag Patricia Patrik och barnen och badade, väl hemma vart det att göra sig iordning för att kila upp till Hannas mamma och dricka vin innan vi gick ner till MM, efter MM gick vi hem till Hannas mamma igen och fortsatte dricka vårat vin, sen gjorde jag och Patricia sällskap hem, vägen hem var väldigt kul med lite för mycket alkohol i kroppen med det var det värt! I Söndags mådde jag hur bra som helst och runt 15 tiden kom mamma mormor och mina kusiner förbi på tårta och fika! Fick ännu mera fint och dagen var super! Igår drog vi ner till parken en sväng med Patricia och barnen och sen hit för kaffe och skitsnack. Det är väl en del av det som hänt under dom här dagarna.. Nä nu ska jag spela xbox med min kära bror och karl medans Leon sover! Dagens planer tar vi som dom kommer! Bilder slänger jag upp sen för nu är det min tur att spela!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: