Torsdag

Hej på er! I Måndags åkte jag och Leon hem till Suzy samt barnen och stannade kvar över natten, därav ingen uppdatering. Hade det super mysigt hos dom iaf! Igår kväll när jag kom hem vart det middag och två filmen sen somnade vi jag gott. Imorse vaknade vi upp till skitväder, har regnat till och från hela dagen men just idag gjorde det ingenting för jag hade tänkt småplocka lite här hemma, men det vart en rejäl storstädning istället och lite handling! Nu har jag en trött och gnällig son som står och rycker mig i benen så nu ska vi leka innan det är dags för välling och sova för honom! När han somnat ska jag göra iordning en stor kopp te och läsa ut min bok och efter det blir det film! Bilder struntar vi i idag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: