I Bollnäs!

Hej på er! Sist jag uppdaterade så var det ju tal om läkaren har jag för mig. Vi struntade i det och drog till Brevik med Hanna och Albin, Barnen var duktiga och höll sig i skuggan medans vi solade, efter stranden tog jag och amanda (leons faster) en promenad ner till onoff för att hämta ut min telefon som var färdig, 1½ vecka var den inne på lagning, snabba ryck denna gång! Dagen efter drog vi till isätravik och badade och solade med Patricia Hanna och Sara samt alla barn! i Lördags kommer kikade jag och mamma i centrum en snabbis sen drog vi till mormor så Leon fick bada i sin nya pool, på kvällen vart jag bjuden på middag hos Patrik och Patricia, vart några glas vin och skitsnack. Vid 01 tackade jag för oss och gick hem. Hade en supertrevlig kväll. Tack! Igår var vi på 1års kalas en stund innan vi gick hem för jag hade så himla ont i huvudet och det höll tyvärr i sig hela kvällen så det vart en lugn kväll med film och tidig sänggång! Vid lunchtid idag hämtade mamma upp mig och Leon för att åka till min saknade och älskade storebror i Bollnäs, som jag har längtat efter honom. Leon vart också super glad över att få träffa sin morbror igen. Leon ligger i sin säng och käkar välling och ska sova redan för han är supertrött efter all lek sen vi kom hit, resten av kvällen består av vin och massa familjemys! Nä nu ska jag gå in och pussa min fina son godnatt och umgås med resten av familjen! Bilder kan jag slänga upp imorgon. Ni suger på att kommentera dock!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: