VAD ÄR GREJEN?!?!??!

God morgon, jag vill sova sova sova! Skrev ett mobilinlägg inatt men det har inte kommit upp. Aja!
I förrgår natt var jag uppe mellan 04.20-05.45 pga den här jävla ryggen, när jag vaknade sen igen kände jag ingenting, inatt vaknade jag vid 02.30 och fick sådär ont i mellangärdet så det var svårt och jobbigt att andas. Vid 07.15 vaknar jag och känner hur illamåendet kom helt plötsligt upp på toa och kräkas sen kändes det lite bättre, nu är vi vakna och jag mår fortfarande illa och har ont i ryggen men inte som inatt men jag kan inte bära Leon för då gör det bara ännu ondare. Vad är grejen lixom? Det här är fan inte normalt.. Idag står soffläge på schemat om inte ryggen och illamåendet blir lite bättre, hur kul är det att må illa hela dagen? Känner mig bakis fast jag inte druckit en enda droppe.. BLÄ!!!! Nä nu ska ta en tablett och få bort illamåendet! Vatten gör saken bara värre... När Leon somnar ska jag passa på att vila och förhoppningsvis sova en timme.
Det är tur att jag har dig! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: