Fullt upp

Hej på er! kl 8 var vi uppe imorse och käkade ordentlig frukost och sen gjorde vi oss klara och kila till mamma, men det regnade så jäkla mycket så mamma fick ta bilen upp och hämta oss, vi bor 5 min gång avstånd från varandra! Ner till centrum och leta kläder till mamma, hon hittade massa fint och Leon fick sig en ny solhatt och ett par sandaler, upp till mormor käka lite jordgubbar och ge Leon lunch, anledningen till att vi åkte dit var för att lämna en flaska vin och hämta en mössa hon hade köpt till Leon, men när hon plockade fram jordgubbarna så vart vi kvar en stund haha. Ner till willys för mamma skulle handla till imorgon, hann även in en sväng på jysk och där hittade vi en ny resesäng som min snälla mor köpte till oss (våran gamla gick inte att fälla upp) sen hem till mamma packa upp, fixa sängen och sen hem för att varva ner och packa om skötväskan för att åka till farfar som fyller år idag. Hade tänkt gå ner till mamma och sova där inatt med Leon eftersom hon är ute på landet men Leon sov så himla djupt och vi kom hem för en timme sen så vi blir hemma inatt och sover där imorgon istället. Just nu sitter jag med hårfärg i håret och hoppas på att det blir bra, färgade själv eftersom det aldrig vart av igår. När jag duschat ur det blir det sängen för att gå upp tidigt imorgon och packa iordning för dagen. Vi drar ut till Blidö och firar midsommar med Alex släkt, mysigt! Nä nu ska jag ta mig en cigg innan jag sköjer ur färgen! Juste, Leon har ställt sig upp och släppt taget 3 gånger idag :) Hoppas han gör det mera imorgon. Nä cigg var det.. Bilder skiter vi i just nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: