HEJ HALLÅ!

Nämen tjenare! Det var ett tag sen jag bloggade men jag har inte haft lust eller ork. Vad som har hänt under dom här dagarna har jag ingen koll på, eller jo jag vet vad vi har gjort men inte vilka dagar riktigt.. Men vi har bland annat varit på domarudden med Hanna,Patricia och barnen,riktigt varmt var det den dagen men för kallt vatten för att jag skulle bada. Leon tyckte också det var kallt för såfort jag doppade hans fötter tog han upp dom högt över vattenytan. Ska han bli en liten badkruka som sin mor? Det hoppas jag inte! I Fredags var vi ute tillsammans för första gången sen Leon föddes,vi kom väl hem runt 6 i lördagsmorse och det kändes i lördags vill jag lova, herregud man märker att man inte är ute nästan varje helg hela nättera. I Lördags mötte jag upp Mamma och Leon eftersom han hade sovit där, åkte upp till mormor och bara tog det lugnt, jag mådde som sagt skit, somnade kl 23 men i Söndags mådde jag bättre! Igår var vi på informationsmöte på det dagis Leon ska börja på, det verkar bra och bra personal så jag hoppas både Leon och vi trivs med det dagiset! Idag har vi umgåtts med Hanna Patricia och barnen, har även hunnit med och sola och nu är jag super trött så det blir en tidig kväll idag! Jag ska bli bättre på att blogga men ni får fan bli bättre på att kommentera!! Aja det var lite kort om dagarna som gått. Nu ska jag leka med Leon innan han ska sova!
Leon sov gott i vagnen i sommarvärmen!


Hanna - Mamma till Albin || 2011-06-14 Kl: 22:39:01

Jag kommenterar nu :) hahahahaha

Annika Persson || 2011-06-15 Kl: 18:03:10

Vilken skön bild på mormors prins!!!!! <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: