Mysdag

Halloj! Efter Leon käkat lunch mötte vi upp Caroline och Isabella och tog en promenad, fick även med mig två stora redbull. Efter promenaden kilade vi hem till Patricia och drack kaffe och redbull så hon fick i sig lite energi :D gosade med barnen och drack kaffe och snackade skit, kom även världens regnskur och åska ett tag. Tur att jag inte var ensam just då! Vid 17 tiden tackade vi för oss och kilade hemåt, Leon tvärslockna i vagnen och jag hann fixa med bilderna på daton och laga middag. Nu sover han sen en timme tillbaka och jag har bara suttit i soffan och degat istället för att sova. Nu ska jag kika klart på en film jag började kolla på inatt/imorse sen ska jag sova heeeeeeela natten! Leon satt förövrigt jätte bra i Sagas matstol utan "räcke" framför sig! En sak till, Leon fick även låna Sagas gamla skor och han stod 3 gånger längre helt själv med dom på fossingarna!
"Finns det mer mat där borta"?
Leon ville mysa med Saga

Leon fick även nya kläder idag.


Hanna || 2011-06-21 Kl: 22:21:23

Super fin ny design du har fixat! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: