Sjukstuga

God morgon.. Jag känner mig som en zombie och vill bara sova! Leon har sovit skit dåligt inatt och nu vakna man av världens bajsblöja. Jag hoppas han klarar sig från magsjukan för något sånt orkar vi inte det, räcker det inte med att min plutt har 39.4 graders feber? Jag tycker så synd om honom! Idag ska vi bara vara hemma och försöka få Leon frisk. Om febern inte sjunker måste jag även ringa läkaren, stackars har ju haft 39 grades feber hela natten.. Nu ska jag sätta på massa koppas kaffe och försöka bli människa utan huvudvärk!
Kärlek! <3


Anna - Jasons mamma || 2011-06-08 Kl: 11:31:43

Det kan inte var en tand på G? :)

Har du testat att ge han alvedon? Brukar hjälpa Jason. Krya på han.

Pernilla - Mamma Till Jonas || 2011-06-11 Kl: 23:11:00

Hej :) jag använder mig utav photoshop cs3 :)

kram

Blogg/hemsida: http://korkbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: