Home sweet home!

Äntligen hemma, borta bra men hemma bäst! Åkte runt 11.30 och kom hem vid 18 tiden,stannade på födelsedags fika hos min ena bror som fyller år idag, Grattis! Bilresan hem gick superbra,stannade till på "Dragon Gate" och käkade lunch. Väl hemma möttes jag upp av en glad Leon. Jävlar vad glad jag blev att få träffa honom,mammas skatt! Självklart vart det lek och bus direkt,satte honom på golvet med leksaker runt om, när han var påväg att ramla var jag snabb fram med händerna men vad tror ni ungen gör? Jo han sätter ner handen själv! Alex har inte berättat att han börjat göra det så jag vart super glad och chockad. Han har även börjat få in tekniken med gostolen,förut gick han "rätt" ibland men nu jäklar är det full rulle på honom! Börjar öven få ont i halsen,igen.. Dricket te i stora mängder och har precis tittar på solsidan. Leon sover och vi ska se bigbrother kl 21 sen blir det nog sängen eller filmmys! Nä nu ska jag göra mera te och måla naglarna! Bilder kommer upp imorgon. Trevlig kväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: