Måndag

God morgon. Idag har jag egentligen tid hos tandis men fått avboka eftersom jag inte kommer kunna vara där utan att hosta sönder.. Ska på ett möte idag iaf och efter det ska jag och Leon åka hem till Kajsa och leka med henne och Vincent :) Har precis hällt i mig en kopp kaffe och ska snart göra lite gröt till Leon. Vi håller på att sluta med ersättnignen men dum som jag var köpte jag 4 nya matpaket,så det kommer dröja ett tag tills ersättningen är helt borta men snart så :) Han är så himla duktig på att äta burkmat och annat. Så fort vi får hem mixern ska vi göra hemmagjord mat till honom. Hur äter era småbarn? Nu ska jag leka lite med Leon innan det blir frulle för våran del. Ha en bra dag!


. || 2011-03-07 Kl: 15:07:32

Kan ju vara skönt att ha ersättning/välling å atta med eller ge på natten, ger hällre ersättning änvälling

anna - jasons morsa || 2011-03-07 Kl: 16:27:48

Jason äter välling till frukost vid 9 tiden. Vid tolv äter han typ en halv burkmat (eller gröt) vid halv tre får han välling eller gröt, kl 17 får han en halv burkmat eller mer beroende på hur hungrig han är. Fruktpure till efterrätt. Vid åtta halv nio får han nattvälling och på natten ammas han om han vaknar :-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: