Bullbak!

Gokväll! Idag har man inte kunnat klaga på vädret, ca 25 grader i solen! Efter lunch tog jag och Leon en härlig promenad i hopp om att han skulle somna men det ville han absolut inte, vid 14 tiden mötte jag upp Malin och Anette för att följa med Malin till tandläkaren då hon skulle kolla sin ena tand, det gick super bra för henne men herregud så hon lät när hon pratade med den där jäkla tussen i munnen, efter det mötte jag upp Frida och gick hem till oss för att baka bullar och leka med Leon, och jag kan säga att dom bullarna vart så jäkla goda, dom bästa jag bakat faktiskt! Var klara vid halv sju och då gick vi ner till centrum för att kolla på en vagn men självklart fanns den inte,typiskt! Så vi gick och handlade middag som bestod av rostbiff och potatissallad, Leon är fortfarande vaken men är skit trött men sova vill han verkligen inte göra. Hoppas han somnar snart för annars blir morgonen inte alls som vanligt! Imorgon ska vi åka till täby för att träffa Myrna och hennes lilla Sakarias som bara är en dag äldre en Leon! mysigt! Nä nu ska jag försöka natta min fina son och sen ta en bulle till kvällsfikat :D Ha en bra kväll!
Leon fick sitta vid pappas dator och leka, sötungen min!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: