Det var ett tag sen..

Mitt huvud har dunkat och febern har kommit till och från hela helgen så ork till datorn har det inte funnits! I Lördags så var Leon som sagt hos sin farmor och farfar på förmiddagen och då passade jag på att ringa min kära mor för att gå till centrum och handla lite, och jag är glad att jag inte hade Leon med mig för det var folk överallt vilket jag irreterar mig på väldigt lätt. Leon fick massa fina kläder av sin mormor. Min plånbok drabbades mer än planerat också, men man kan ju inte låta bli att köpa alla små söta kläder! Efter det gick vi hem till mamma och snacka skit och bara umgicks. Även lördagkvällen blev vi bara hemma med huvudvärk och feber. Igår var vi och firade min yngsta kusin som fyllde 14 år, att han redan blivit 14 känns helt sjukt. Och idag har vi varit med Hanna Albin och Alex (inte min Alex) och sen träffade vi Caroline och Isabella och tog en promenad sen vidare hem! Nä nu ska jag sätta på lite kaffe så det är klart när Leons farbror och hans kompis kommer hit!
En del av Leons nya kläder
Leon och världens finaste Elise!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: