Glad!

Gokväll! Ekektriken skulle kommit vid 12 tror ni han gjorde det? Nä dom kom 13.10 istället, ganska stördande! Men när dom var klara så klädde vi på oss och kilade hem till Caroline och Isabella,där det bjöds på sen lunch kaffe och bus med ungarna, vi han även ta en långpromenad och handla på ica, sen kilade jag och Leon hem till mamma/mormor en snabbis, när vi kom hem stod maten i ugnen vilket var skit bra för jag var superhungrig! Nu ligger Leon i sin säng och ska sova och vi har precis fått i oss den sena middagen, resten av kvällen ska jag tillbringa i soffan med en bok och choklad,mysigt!
Jag satte även in en p-stav igår och idag har det börjat ömma och sticka till runt det området som den sitter i, jag har aldrig haft p-stav förut så jag har lxm ingen aning om detta är normalt, så om det är någon som har haft p-stav har det gjort ont dagen efter? Fick nyss höra att min älskade och saknade storebror kommer till stockholm imorgon över dagen, så imorgon ska vi alltså in till stan. Han har ju inte träffat Leon sen i julas, herregud vad stor han har blivit sen dess! Nä nu kan jag inte sitta här längre, nu måste jag läsa det är så himla spännande! Puss på er!

En gammal bild Leon (använder inte min dator så har inga bilder) men såhär glad känner jag mig just nu:D


emma - 19årig mamma tilll hugo :) || 2011-05-06 Kl: 00:09:47

http://www.guldbrev.se/ :)



god natt!

Blogg/hemsida: http://emmasc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: