Söndag

Hej på er! Igår var vi som sagt på 1års kalas för att fira Elsa, gud vad stor hon har blivit, så söt! Sen åkte vi till Farsta och köpte en vagn, en babytravel smart. Dock ska vi nog sälja den och köpa en ny,tyvärr. Imorse vaknade Leon 05.30 och ville inte alls somna om men vi lyckades ligga kvar i sängen till 08.30. Käkade frukost och lekte sen gjorde vi oss klara för att gå ner till centrum och möta upp Suzy och Kingston,hann även ta enör han var jätte trött så det blir nog en tidig morgon imorgon igen.  kaffe medans barnen sov sen gick vi hem. Sen har vi bara lekt och busat, och ätit middag såklart.. Nu sover Leon för han var jätte trött och jag hoppas han vill sova lite längre imorgon. Ikväll blir det mys med mitt stora hjärta. Juste det är ju söndag vilket innebär att en måste ut från bigbrother, här om dagen drömde jag att Peter skulle åka idag så vi får se. Ni som tittar, vem tror ni åker ikväll?
Nä nu ska jag kika på tv och vila mitt stackars huvud som sprängs pga väderförändraringar hela tiden! Juste, Leon kryper. Fast på sitt egna sätt, båda benen fram samtidigt sen varannan arm, han är så gullig!
Min fina prins igår!



Hanna - Mamma till Albin || 2011-05-15 Kl: 23:57:50

åååh va roligt att han kryper!! då får ni komma och fika imorgon så barnen får krypa tillsammans om ni har tid förståss! :)

Andrea - Mamma till Elias || 2011-05-16 Kl: 09:14:13

Måste bara säga att Leon är otroligt söt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: