Torsdag

Hej på er! Igår kväll kunde jag inte somna vilket ledde till att jag var skit trött imorse när Leon vakna, men som tur var fick han gå upp och leka med sin pappa istället och jag fick sovmorgon till 12, inte illa! Gjorde oss klara för att gå hem till Hanna och Albin för lek och bus! Carro och Isabella kom även förbi lite senare,trevlans, när dom gick så fixade Hanna till mina ögonbryn,tack! Jag tycker det gör så jäkla ont att noppa men när någon annan gör det så går det bra :) tur det! Vi vart kvar till halv åtta ungeför, trodde Leon skulle somna påväg hem men där trodde jag fel så när vi kom hem var han super glad och pigg och fick leka och lufta av sig, lite jobbigt när han har hittat sin snopp för han sitter och drar i den hela tiden! Nu sover han gott och jag ska göra mig en kopp te och en macka och läsa lite. Har hänt lite saker men ska försöka blogga ändå! HEEEEEEEEJDÅ!

Du är mitt allt,Mamma älskar dig!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: