Mysdag!

Gokväll! Imorse vaknade vi strax innan tio,riktigt skönt! Vid 11.30 tiden tog jag och Leon en promenad upp till min älskade mormor.Käkade lite lunch sen traskade vi iväg till parken och Leon verkligen älskar att gunga, såfort han kom ner i gungan började han skratta. Sen tog mormor och Leon en promenad och jag passade på att lägga mig i solen på altan och bara njuta av livet! Sen kom även min yngsta kusin förbi på fika,mycket trevligt. Tiden bara flög iväg men 18.30 hoppade vi bussen hem, när vi kom hem var middagen klar och direkt efter jag slängt i mig lite käk mötte vi upp Hanna och Albin för att gå till parken så barnen fick leka lite innan sovdags, Leon sov ca 5 minuter vid 20 tiden sen vakna och gallskrek men efter lite skrik fyllde han en blöja så det var antagligen magen som krånglade för mitt lilla hjärta, nu vill han inte sova utan bara leka och mysa med pappa sin, men hoppas han somnar snart så vi kan gå upp lite tidigare imorgon! Nä nu ska jag slappa i soffan framför Tv:n medans Leon får vara med sin pappa!
Leon och världens bästa mormor/gammelmormor myser!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: