Trött och febrig

Halloj! Imorse ringde Hanna och väckte oss vid 8 då klädde vi på oss och gick ut på en morgon prommis, riktigt härligt! Efter det mötte jag upp Malin och snacka lite skit sen knatade vi hemåt för lite frukost och lek. Vid 14 tiden mötte vi upp Hanna igen för att åka till willys och handla. Senare kom Sarah förbi på kaffe och skitsnack, upptäckte då att jag har feber. Inte alls kul,hoppas den går över till imorgon! Nu har jag slängt i mig lite middag och slängt mig i soffan och här ska jag stanna tills det är dags att hoppa i lopp lådan. Leon tog förövrigt 6 steg med sin gåvagn idag. Underbart att måde mamma och pappa fick se det. Nä nu ska jag vila och hoppas på att må bättre.
Min stora älskling vet hur man gör mig på bättre humör!
(bilden gör inte färgerna rättvisa någonstans,någon som kan gissa vad det blir för färg på blommorna som inte slagit ut ännu?)


Min lilla älskling ute på morgonpromenad!



Hanna - Mamma till Albin || 2011-05-26 Kl: 22:26:53

meen gud va trevligt att få blommor sådär!

Annika Persson || 2011-05-27 Kl: 18:02:51

Jättefina blommor, men i en multikanna!!! du får önska dig lite vaser tror jag..Puss mamma.



Härlig bild på Leon!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: