Måndag!

Hej på er! Har haft roligare saker att göra än att blogga!
Lördag: Hade ställt klockan på 07.30 men Leon vaknade redan vid 7 och ville upp, gick upp gjorde mig klar för att gå ner till tåget,jäkligt skönt med en morgonpromenad i lugnet. Åkte till IKEA nästan direkt när jag kom hem till pappa, spenderade några timmar på IKEA sen elgiganten,chilli,mio, meda markt och sen elgiganten igen. Hittade även ett jätte fint soffbort på Mio men dock kommer det om 7-10 dagar. Efter allt åkande blev det lunch sen hem till pappa ett tag, när jag väl kom hem vart det lek och bus med Leon, vid 17 tiden mötte jag upp mamma för att fika men allting hade ju stäng tyvärr,så vi kilade hem till henne och drack kaffe och lekte med Leon. Sen ringde Cilla och frågade om jag ville med ut och ta en öl och snacka lite skit bara så Leon fick stanna hos mormor medans jag gick hem och gjorde mig redo för att gå ut, och eftersom klockan redan var 8 så fick Leon sova kvar hos sin mormor. Kom hem vid 1 tiden och då var även min kära karl hemma så vi satt uppe en stund sen slocknad vi båda gott i sängen!
Söndag: Vaknade vid 1 tiden när Leon kom hem, vart lek och bus sen mötte vi upp Frida för att handla picknick och gick och satte oss i solen, Jesper och Towe kom och gjorde oss sällskap också, mysigt! Sen tog vi alla en skön kvällspromenad sen gick vi hem, Leon somnade nästan direkt och vi kollade Big Brother sen slockade även vi,Skönt!
Idag känner jag mig glad och arg på samma gång, hoppas det bara är nu på morgonkvisten detta sitter i. Aja.. Idag har vi inga direkta planer, om Frida slutar i lagom tid ska vi hem hit och baka bullar och bara umgås. Men tills dess får vi se vad dagen har att bjuda på! Nä nu ska jag leka med Leon och plocka lite här hemma!
Spännande att titta ut när man åker tåg.
Såhär hittade vi Leon igår kväll, gosunge!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: