Svar på fråga ( kommentar )

Din vän om Bästa mamma <3:
Snälla gumman sluta röka, för din hälsas skull och för Leons skull. Du blir sjuk, ful och dör yngre. Dessutom är det en dålig förebild för Leon, det kostar mycket pengar... Och det ser löjligt ut. Du får gula tänder och din andedräkt stinker. Tanter i 60-årsålder röker, det skall inte unga friska mammor göra. Sluta NU!! Varje cigg är en för mycket. Du kan, jag lovar! DET vore något att stolt kunna berätta för Leon när han blir större: mamma rökte förut, men förstod att det var dumt och slutade för DIN skull. Du kan! Kram

Vem är du som skrivit detta? Klart det inte är bra att röka, men det är något jag gör och kommer tyvärr göra det ett tag! Det är inte så lätt att bara sluta när man varit rökare ett tag! Även om man röker kan man vara en bra förebild! Vem är du? =)


din vän || 2011-01-21 Kl: 09:56:37

Klart du kan vara en bra förebild på andra sätt, det säger jag inte. Och det stämmer att det kan vara knepigt att sluta, men är han inte värd det? Det finns INGET positivt med rökning, det skadar både dig och andra. Jag tycker du verkar vara en jättego ung mamma som älskar din son, ingen tvekan om det. Du frågade om rökningen... Jag hoppas du slutar så fort som möjligt. Kram

Cilla || 2011-01-21 Kl: 17:15:52

Saaaaaandra! Jag har rökt i 8 år snart och nu har jag vart rökfri i 3 hela dagar!! Sjukt jobbigt men jag klara deeet! :D

Din vän || 2011-01-22 Kl: 00:45:15

hej Cilla!! Var stolt över dig själv!! Fortsätt åt rätt håll!! :)) kämpa på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: